For oss i Northmill er det viktig at du som kunde er fornøyd med våre tjenester og med vår behandling. Vi hører på om det er noe du ikke er fornøyd med eller tror vi kan gjøre bedre. For å sikre oss at vi klarer å ta hånd om dine interesser og opprettholde offentlig tillit til Northmill, anser vi det som veldig viktig å håndtere klager på en tilfredsstillende måte.
Kontakt oss først
Hvis du har kommentarer eller er misfornøyd med våre tjenester eller vår behandling, bør du først kontakte vår kundeservice. Det er viktig at du kontakter oss så snart som mulig, slik at vi kan hjelpe deg raskt og best mulig. Du kan raskt og enkelt komme i kontakt med oss ved å bruke vår live chat. Der får du rask hjelp, vanligvis i løpet av et minutt, og vi kan håndtere alle typer spørsmål. Du kan også kontakte oss via kontaktskjemaet vårt, e-post hei@northmill.no eller ved å ringe +47 23 50 65 49.
Hvis du fremdeles ikke er fornøyd
Hvis du fremdeles er misfornøyd etter å ha kontaktet oss, har du muligheten til å ta saken til klageansvarlig på Northmill. I klagen må du beskrive i detalj hva du er misfornøyd med og hva som har skjedd. Legg gjerne ved eventuelle dokumenter du har i form av fakturaer, kontoutskrifter, tidligere korrespondanse osv. for å sikre at alle fakta og bakgrunn er inkludert i saken.
For å sende inn en klage til Northmills klageansvarlig, bruk kontaktskjemaet. Fyll ut det aktuelle produktet og velg deretter "klage" som "Type spørsmål". Omstendighetene blir undersøkt raskt, og tilbakemeldinger til deg vil skje innen 14 dager. Hvis etterforskningen av en klage krever lengre behandlingstid, vil du motta informasjon om dette.
Muligheter for rådgivning og testing utenfor Northmill
Det norske forbrukerrådet tilbyr forbrukerne gratis veiledning, se forbrukerradet.no.
Hvis du ikke lykkes i saken din med Northmills klageansvarlig, har du muligheten til å føre saken til finansklagenemnda, se finansklagenemnda.no, eller til en generell domstol, se domstol.no. EU-kommisjonens nettplattform kan også brukes til tvisteløsning på tvers av landegrensene, se ec.europa.eu/odr.